Giftsy dla staruszków.

Ostatnio przedstawiłam wam prezenty dla mojego Olciocha. Teraz mam dla was parę propozycji dla nieco starszych dzieciaków. 😀 Duzi też lubią prezenty.

bez-tytulu

Coś dla męża ;D

1.Golarka Series 5 5040s Wet&Dry – umożliwia golenie na sucho i na mokro. Myślę, że jest ok.Znalezione obrazy dla zapytania 1.Golarka Series 5 5040s Wet&Dry

2. Mąż to duże dziecko. Uwielbia grać w monopol. Strzałem w dziesiątkę będzie polska wersja Monopoly.

           Znalezione obrazy dla zapytania monopoly wersja polska

3.Zapalony gracz byłby szczęśliwy z klawiatury mechanicznej Logitech do komputera.

        

4. Idealnym prezentem na święta dla mojego męża byłby ulubiony perfum. Giorgio Armani Black Code zawsze modny i na czasie  🙂Znalezione obrazy dla zapytania armani code męskie woda perfumowana

 

Teraz coś dla mnie 🙂

  1. Już od dawna mam chrapkę na nową maszynę do szycia. Wypatrzyłam sobie Janome juno e1015. Wygląda bosko i jej funkcje są super. Cena niestety nie jest mała.Znalezione obrazy dla zapytania maszyna janome juno e1015
  2. Niedawno dostałam od męża na imieniny torebkę Michael Korsa i jestem nią zachwycona. Teraz marzę o kolejnej. No cóż kobiety lubią torebki. ;D Szkoda że są takie drogie.  Marzy mi się taka ;D1qa.jpg
  3. Zawsze chciałam dostać kubek termiczny. W końcu znalazłam idealny ;D

                            personalizowany kubek termiczny dla mamy

  4. I na koniec Calvin Klein, IN2U Her. Nie są to moje ulubione perfumy ale mam ich tyle że mi się już znudziły i czas na coś nowego. A te ostatnio wpadły mi w oko.                                                Znalezione obrazy dla zapytania calvin klein perfumy damskie in2u

 

A wy jakie macie pomysły na prezent ? ;D

Dodaj komentarz